diesel

Nicki Minaj i Gucci Mane to dwie z wielu osób, które wzięły udział w świetnej akcji dla marki Diesel.

Diesel to włoska marka, która powstała 40 lat temu. Ubiera całe rodziny, a nawet wyposaża nasze domy. W ich ofercie znajdziesz oświetlenie, meble i nietuzinkową zastawę stołową. Teraz przychodzi ze świetną inicjatywą, która zdecydowanie odzwierciedla problem dzisiejszych czasów. Krótki filmik zapowiadający kolekcję Ha(u)te Couture ma uświadomić, że hejt jest wszechobecny, ale możemy sobie z nim radzić…nosząc zaprojektowane przez markę ubrania!

Założenia marki

Marka twierdzi, że im więcej nienawiści nosisz na ubraniach, tym bardziej jest Ci to obojętne. Dlatego kolekcję dekorują napisy Slut, The Bad Guy, Not Cool Anymore czy Is Dead. W sprzedaży są dostępne t-shirty, bluzy i denimowe kurtki dla kobiet i mężczyzn.

Kto wziął udział w akcji Diesel?

W kampanii wzięło udział 10 znanych osób, które mają do czynienia z dużą i często nieuzasadnioną krytyką. Kolekcję promuje znana z kontrowersji Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Tommy Dorfman, Barbie Ferreira, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Bria Vinaite, Yoo Ahin i Jonathan Bellini. Na ubraniach artystów widnieją obelgi, z którymi spotykają się na co dzień w internecie.

Część wpływów ze sprzedaży trafi do Fundacji OTB, aby promować programy walki z przemocą i cyberprzemocą na całym świecie. Odzież będzie dostępna 6. października w wybranych sklepach Diesel. Jak myślicie, to dobra forma uderzenia w hejt?

Share: