Connect
To Top

LAVARD prezentuje kolekcję na sezon wiosna-lato 2018

LAVARD, polska marka za którą stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie, zaprezentowała kolekcję wiosna-lato 2018. Dominują w niej lekkie tkaniny w jasnych barwach z mocnymi dodatkami: lniane marynarki, jedwabne koszule oraz szykowne zestawy, które idealnie wpasowują się w wiosenno-letnią aurę. Na ambasadorów marki zostali wybrani ponownie Edyta i Cezary Pazurowie.

Edyta i Cezary Pazurowie w Łazienkach Królewskich

Marka LAVARD zdecydowała się ponownie podjąć współpracę z Edytą i Cezarym Pazurami. Duet jest uosobieniem miłości, wzajemnego szacunku oraz stylu. To właśnie było powodem kooperacji.

„Pozostanie z LAVARD na kolejny sezon to dla nas prawdziwy zaszczyt. Ostatni rok pozwolił nam poznać markę od wewnątrz, zaprzyjaźnić się z osobami, które ją budują i zbudować wartościową relację. Niezmiennie też utożsamiamy się z jej głównymi wartościami: rodzinność, miłość, wzajemny szacunek” – komentuje Cezary Pazura.

„Doceniamy doskonałej jakości tkaniny, elegancję krojów i dbałość o szczegóły Choć nie tylko. LAVARD to marka, która ma piękną tradycję, wywodzi się z Polski i cały proces produkcyjny jest właśnie tu. To dla nas bardzo cenne„ – dodaje Edyta Pazura.

Drugi rok współpracy

„LAVARD to marka, która tworzy modę z myślą o eleganckich mężczyznach i kobietach. Dla której, niezmiernie ważna jest jakość, polskie rzemiosło, tradycja. Jesteśmy profesjonalistami i z profesjonalistami pragniemy pracować. Kontynuacja współpracy z Edytą i Cezarym Pazurami była więc dla nas czymś naturalnym. W najnowszej kampanii pokazujemy więc, co jest dla nas najważniejsze. Na styku wspólnych wartości, nasi ambasadorzy zabierają nas w opowieść o najnowszej kolekcji w szykowne miejscu z ogromną tradycją. To zabieg, który odzwierciedla świat marki” – mówi Marcin Gacek, prezes LAVARD.

Jak powstają produkty marki LAVARD?

Za LAVARD stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie, które stało się podwaliną do stworzenia nowoczesnej marki oferującej swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie. Oferta to szerokie spektrum odzieży klasycznej i eleganckiej zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem, urokliwej okolicy u podnóża Tatr. Od projektowania kolekcji, tworzenia konstrukcji i testowania modeli, po produkcję i spedycję – na każdym etapie LAVARD kontroluje swój produkt, tak aby spełniał on wysokie wymagania klientów. Marka tworzy swoje kolekcje w oparciu o doskonałej jakości włoskie tkaniny oraz światowe trendy w modzie i wysokim krawiectwie.

Sesja wizerunkowa wiosna-lato 2018

Zdjęcia: Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik

Stylizacja: Robert Kiełb

Produkcja: Gabriela Kwiatkowska

Make-up: Iza Kućmierowska

Włosy: Emil Zed

Scenografia: Piotr Stachurski

Miejsce: Łazienki Królewskie, Warszawa

More in Moda

  • Polska marka PIEL kończy dwa lata

    PIEL kończy dwa lata i udowadnia, że w minimalizmie znajdziemy największe piękno. Założycielka marki tworzy zgodnie z filozofią Circular economy i...

    Klaudia Laskowska10 kwietnia 2018
  • Półfinał 9. edycji Fashion Designer Awards

    Za nami półfinał 9. edycji Fashion Designer Awards! W Galerii Mokotów odbył się pokaz dwóch absolwentek MSKPU, Warsaw Concept Store, Uterque,...

    Klaudia Laskowska9 kwietnia 2018
  • Pokaz dyplomowy MSKPU 2018

    Za nami kolejny pokaz dyplomowy MSKPU 2018! Wśród najliczniej obdarowanych nagrodami jest Urszula Kuzdak i Pola Bogdańska.

    Klaudia Laskowska6 kwietnia 2018