ON/ OFF THE STAGE JESIENNO – ZIMOWA KAMPANIA HOUSE!

House rusza z jesienno-zimową kampanią wizerunkową. Kolekcja przedstawiona została na tle Islandii, chłodnej wyspy pełnej bajkowych krajobrazów.

Na miejsce realizacji zdjęć wybrano Rejkiawik i okolicę, na zdjęciach nie sposób jednak odnaleźć charakterystyczny dla wielkich miast zgiełk czy pośpiech. Marka niezmiennie stawia na muzyczne klimaty, autentyczność i sporą dawkę denimowych stylizacji, a ucieczka w naturę pomogła je podkreślić. Marka kontynuuje towarzyszący kampaniom House’a koncept ON/OFF.

Część ON przedstawia muzyczny cel wędrówki bohaterów. Tym razem spotykamy ich podczas koncertów live zespołów Sturla Atlas oraz Ojba Rasta. Kameralne z założenia imprezy, organizowane w ogródkach za domem, nierzadko okazują się najlepszym wydarzeniem miesiąca, przyciągając masę znajomych, osób z branży muzycznej oraz przypadkowych przechodniów.

Charakter przedmiejski sesji podkreśla druga część kampanii, zatytułowana słowem OFF. Tu śledzimy wędrówkę pary, która na celu ma odpoczynek, ucieczkę od świateł i hałasu wielkiego miasta. Bohaterowie próbują nawiązać kontakt z pomijaną na co dzień naturą poprzez codzienne czynności i małe przyjemności. Surowe, księżycowe krajobrazy i bajkowe góry są tym, czego potrzeba, aby odnaleźć w sobie natchnienie i wyciszenie.

kampania-1600x800px-72dpi-RGB-OFF-1 kampania-1600x800px-72dpi-RGB-OFF-3 kampania-1600x800px-72dpi-RGB-OFF-5 kampania-1600x800px-72dpi-RGB-OFF-6 kampania-1600x800px-72dpi-RGB-ON-2

Zdjęcia wizerunkowe przygotował Rafał Milach, natomiast za powstanie filmów kampanijnych odpowiedzialny był Bart Pogoda – obaj reprezentowani przez agencję AFPHOTO. Stylizacja ubrań to dzieło Marty Kalinowskiej. Nad koncepcją i realizacją sesji czuwał Grzegorz Chyła i Maciej Czarnecki z Marketingu HOUSE oraz Piotr Spodnik i Kamila Ławniczuk (AFPHOTO).

kampania-1600x800px-72dpi-RGB-ON-3 kampania-1600x800px-72dpi-RGB-ON-4 kampania-1600x800px-72dpi-RGB-ON-6

Na nową kampanię składają się zdjęcia oraz filmy promocyjne. Wprowadzeniu do sklepów jesiennej kolekcji jak zwykle towarzyszy nowa odsłona strony internetowej www.house.pl, oraz witryn we wszystkich salonach marki.

Możesz także zobaczyć