Connect
To Top

Polska marka PIEL kończy dwa lata

PIEL kończy dwa lata i udowadnia, że w minimalizmie znajdziemy największe piękno. Założycielka marki tworzy zgodnie z filozofią Circular economy i zyskuje coraz większe grono fanów.

Polska marka PIEL istnieje już dwa lata i zyskuje coraz większe zaufanie!

Marka jest na rynku od dwóch lat i zyskuje coraz większe zainteresowanie osób świadomych zakupu. Marka ma pewną filozofię.

Filozofia marki PIEL

Założycielka i właścicielka marki – Marta Biskupska-Wawrzyńczak postanowiła tworzyć torby bez elementów metalowych, bez okuć. Dodatkowo nie praktykuje kupowania skór z garbarni, a pozyskuje je od firm, które pozbywają się materiału, traktując go jako odpad.

Circular economy

Marka tworzy zgodnie z koncepcją Gospodarki okrężnej. Taką formę doceniają świadomi klienci, których marka zyskuje coraz więcej. W PIEL powstają pojedyncze egzemplarze, przez co Twój produkt będzie totalnie unikatowy.

Marta Biskupska-Wawrzyńczak o marce

   „Jestem dumna, ze moja marka PIEL istnieje już dwa lata na rynku i zyskuje zaufanie coraz większej ilości klientów. To wspaniałe, że tak innowacyjne i minimalistyczne projekty są doceniane oraz noszone z radością.  ” mówi Marta Biskupska-Wawrzyńczak

Torebki występują w wielu kolorach. Naszym numerem jeden jest czarny worek Bolso Número Dos z uzupełnieniem w formie warkocza.

Na stronie marki dostępne są także kopertówki i plecaki. Ponadto marka tworzy również dla mężczyzn. Eleganckie męskie torby na laptopa i dokumenty świetnie sprawdzą się na co dzień i będą uzupełniały zarówno klasyczny jak i sportowy look.

Podobają Ci się takie „surowe” torebki i akcesoria marki?

More in Moda

  • Półfinał 9. edycji Fashion Designer Awards

    Za nami półfinał 9. edycji Fashion Designer Awards! W Galerii Mokotów odbył się pokaz dwóch absolwentek MSKPU, Warsaw Concept Store, Uterque,...

    Klaudia Laskowska9 kwietnia 2018
  • Pokaz dyplomowy MSKPU 2018

    Za nami kolejny pokaz dyplomowy MSKPU 2018! Wśród najliczniej obdarowanych nagrodami jest Urszula Kuzdak i Pola Bogdańska.

    Klaudia Laskowska6 kwietnia 2018
  • LAVARD prezentuje kolekcję na sezon wiosna-lato 2018

    LAVARD, polska marka za którą stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie, zaprezentowała kolekcję wiosna-lato 2018. Dominują w niej lekkie tkaniny w jasnych...

    Redakcja WomenWorld.pl3 kwietnia 2018